Można to określić jako kosmetyka Wyrwane zostało łoże silnika złamane śmigło i lekko uszkodzona końcówka skrzydła Ale latam nim z powrotem już nie długo bo łoże już jest wklejone i naprawiano skrzydło będzie gotowe dzisiaj także kosmetyka A i naprawiło się płat który przez kreta zrobił się idealnie dzielony na pół także są też i plusy A tutaj w tym linku jest odpowiedź dlaczego piper tak się zachował w powietrzu http://pfmrc.eu/index.php?/topic/28311-piper-j-3-cub-40-airlines-vs-hangar-9/page__hl__piper__fromsearch__1
Lot był krótki _________________ Szybowanie w przestworzach na własnym skrzydle,które mieści się w plecaku - to nie magia,lecz rzeczywistość,która może stać się Twym udziałem.Spróbuj! https://www.youtube.com/user/rckielce1?feature=mhee
Witam - mam takiego samego Pipera oblatanego niejednokrotnie - mała rada - dłużej i szybciej rozpędzaj model i lekko wychylaj ster wysokości - bo jest bardzo czuły. W powietrzu gaz na pól gwizdka ... powodzenia ...
To samo mu dzisiaj mówiłem _________________ SP-ZAGI, Hornet Y-3L, HK450, Spektrum DX7 + PhoenixRC - Mariusz - Kielce - SP7UDB - Nasze filmy na youtube
Masz w nim klapolotki? A może klapy i lotki oddzielnie? _________________ SP-ZAGI, Hornet Y-3L, HK450, Spektrum DX7 + PhoenixRC - Mariusz - Kielce - SP7UDB - Nasze filmy na youtube
Artek widziałem wcześniej twoje loty Piperem , prędkość miał dobrą silnik ma duży zapas mocy ale miałem za duże wychylenia ustawione - kolejna próba oblotu na dniach. _________________ Szybowanie w przestworzach na własnym skrzydle,które mieści się w plecaku - to nie magia,lecz rzeczywistość,która może stać się Twym udziałem.Spróbuj! https://www.youtube.com/user/rckielce1?feature=mhee